Objevte sílu AIDA

Prodej realit není vždy lehký, jak se zdá. Oslovit a zaujmout co největší počet potenciálních kupujících je někdy věda a můžete se připravit o pěkné peníze, pokud něco podceníte. V dnešním článku si představíme, co je to koncept AIDA a jak nám může pomoct vzbudit zájem potenciálních kupujících o prohlídku nemovitosti.

AIDA je zkratka vytvořena z počátečních písmen anglických slov attention, interest, desire, action. Ať už svoji nemovitost inzerujete online, nebo offline, AIDA je univerzální vzorec, který Vám pomůže sestavit optimální reklamu. Budu mluvit trochu víc konkrétně:

A (Attention) – pozornost – Nejdříve je u člověka potřeba vzbudit pozornost. Tu obvykle dobře budí obrázky, a ještě víc fotografie obličejů.

I (Interest) – zájem – V druhém kroku si to žádá slogan, či krátký titulek, který vzbudí zájem potenciálního zákazníka číst dál.

D (Desire) – touha – Zamyslete se nad tím, proč by si měl někdo Vaši nemovitost koupit a tyhle informace hezky naservírujte.

A (Action) – akce – Zákazník prošel všemi předchozími kroky a má zájem o prohlídku. Nekomplikujme mu život hledáním způsobů, jak nás kontaktovat a na závěr zanechme výzvu k akci a kontakt.

A jak to vypadá v Praxi? Ukážu Vám to na inzerátu Sreality.  V obrázku níže jsou zakroužkovány jednotlivé části konceptu AIDA. Pamatujte, že každá z oblastí AIDA musí splňovat určitá pravidla a úroveň. Bez ní totiž celý koncept ztrácí efektivitu. O tom ale někdy příště…

Koncept AIDA - Praktická ukázkaKoncept AIDA - Praktická ukázka pokračování

Podobné příspěvky k článku

Menu